Intrebari frecvente
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, te rugam sa folosesti modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introdu informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, ti se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, HaineCopii.com.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele care se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, vei avea optiunea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Am primit comanda si nu doresc sa pastrez unul dintre produse. Cum procedez?
Produsele comandate se pot returna in 14 zile calendaristice de la receptia lor. Poti returna oricate produse de pe o comanda cu mai multe produse, daca se afla in aceeasi stare in care le-ai primit. Pentru stabilirea detaliilor necesare returului, te rugam sa ne contactezi la contact@hainecopii.com.ro. Mai multe detalii legate de livrare si retur poti gasi aici.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu iti amintesti parola contului tau, te rugam sa folosesti optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa iti creezi un cont de utilizator. Daca vei dori sa ai unul, acesta poate fi creat si dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. Iar daca nu doresti sa iti creezi unul, ai optiune de Check-out rapid (comanda fara cont).
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site sau telefonic, cat mai repede. Alaturi de modificarile pe care doresti sa le efectuezi, te rugam sa precizezi si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Poti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, te rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
Doresc sa cumpar haine pentru copii sau haine pentru bebelusi care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, te rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.